Marketing Automation

Marketing Automation i MarketingPlatform er mere end bare et modul - det er din direkte vej til bedre og lettere kommunikation. Marketing Automation er for virksomheder, der ønsker at forbedre deres marketingindsats, strømline deres kommunikation og øge deres ROI. Med muligheden for at automatisere opgaver som LeadScoring, Email Marketing, SMS Marketing, administration af sociale medier og meget mere er Marketing Automation blevet en vigtig del af moderne markedsføring!

Marketing Automation
AlsidighedMarketing Automation passer til enhver virksomhed eller organisation og deres målgrupper
Lave OmkostningerROI forbliver højt, da omkostningerne ved at nå en person forbliver lave
MålbarhedSucceskriterier som åbningsrater, klikrater og konverteringsrater kan overvåges
PersonaliseringPersonlige budskaber kan udformes og tilpasses, så de passer til specifikke målgrupper og personer

Strømlin marketingindsatserne og kommunikationen med MarketingPlatform Marketing Automation

Marketing Automation er en ideel tilgang til at strømline din marketingindsats og kommunikation. Marketing Automation er designet til at automatisere gentagne manuelle opgaver og arbejdsgange. Ved at sætte din markedsføring og kommunikation på autopilot, kan dit marketingteam fokusere på strategiske initiativer og andre vigtige opgaver, mens Marketing Automation klarer generiske og tilbagevende opgaver.

Marketing Automation Flow Builder

Datadrevet Marketing Automation

Marketing Automation giver din virksomhed mulighed for at skabe forbindelse til din målgruppe, lære dem bedre at kende og levere personlige budskaber, der vækker interesse hos dem.

Datadrevet Marketing Automation hjælper virksomheder med at strømline processerne, fra leadgenerering til konvertering til betalende kunde, samt fastholdelse. Det er let at indsamle data om din målgruppes adfærd, historik, interesser og præferencer med MarketingPlatforms Marketing Automation funktioner. Disse data understøtter også en effektiv målretning og segmentering, så du kan finde frem til de mest effektive strategier til at nå dine mål og visioner.

Konsekvent og målrettet marketing

Automatisering kan hjælpe med at sikre, at dine kampagner er konsekvente og målrettede, med planlægning af Emails, SMS, sociale medier og andet indhold, der er optimeret til at matche din målgruppes adfærd og præferencer.

Marketing Automation forenkler også håndteringen af dine kundedata. I stedet for at vedligeholde en overskuelig database med marketing leads, købshistorikker, adfærdsdata og kontaktinformation, kan du centralisere alle dine kundedata i én kilde - en Customer Data Platform (CDP), der er indbygget i Marketing Automation platformen. Det giver dig en dybere forståelse af dine kunder, deres interesser, og hvad der motiverer dem til at interagere med din virksomhed.

Med Marketing Automation kan du tilpasse din kommunikationsstrategi baseret på de data, du har indsamlet. Brug segmentering til at målrette specifikke kundegrupper og skræddersy marketingbudskaber, der taler til deres interesser. Ved hjælp af Marketing Automation kan du skabe en personlig oplevelse, der engagerer kunderne og får dem til engager sig i dit indhold.

Vi integrerer med dine foretrukne platforme

Du kan koble din Marketing Automation sammen med dine favorit systemer og platforme - MarketingPlatform tilbyder mere end 900 integrationer med nogle af verdens mest anvende platforme!

Vi har blandt andet integrationer med Shopify, WooCommerce, Dandomain, DynamicWeb, e-conomics, Joomla, Magento, Drupal, Microsoft CRM, Navision, Prestashop, Wannafind, ScanNet, SmartWeb og WordPress.
Integrationen mellem dine systemer og MarketingPlatform muliggør  automatisk dataoverførsel mellem systemerne både en- eller tovejs.

Marketing Automation Integration MarketingPlatform

Marketing Automation genererer flere og bedre leads

Marketing Automation er fremtiden inden for leadgenererende markedsføring. Det gør det muligt for virksomheder i alle størrelser at skabe avancerede og datadrevene kampagner, der rammer målgrupperne nøjagtigt og genererer flere og bedre leads. Med en Marketing Automation platform kan virksomheder automatisere deres marketingprocesser og strømline deres leadgenerering, hvilket resulterer i højere konverteringsrater og øget omsætning.

Datadrevet leadgenering

Marketing Automation udnytter bruger- og kundedata til at skabe målrettede kampagner og personaliserede budskaber, der engagere målgruppen og skaber værdi. Ved hjælp af avancerede analyser og segmentering kan virksomheder få en dyb forståelse af deres målgruppe, optimere deres leadgenerings kampagner og spore deres præstationer i realtid.

Marketing Automation genererer flere og bedre leads ved at skabe en sammenhængende oplevelse på tværs af kanaler. Platformen gør det muligt for virksomheder at levere ensartede budskaber på tværs af forskellige kontaktpunkter, hvilket resulterer i højere engagement, flere konverteringer og øget omsætning.

Automatiseret leadgenereringsproces

Med Marketing Automation kan virksomheder automatisere deres leadgenereringsproces, så de kan fokusere på andre kritiske områder i deres forretning, mens platformen udfører leadgenering automatisk. Platformen gør det muligt for virksomheder at opsætte automatiserede Lead Flows, der plejer leads og guider dem gennem salgstragten. Systemet giver også virksomheder mulighed for at vurdere leads baseret på deres engagement, hvilket sikrer, at salgsteams fokuserer på de mest lovende leads først.

Med MarketingPlatform Marketing Automation kan virksomheder tage deres marketingindsats og leadgenerering til det næste niveau og opnå større succes.

Marketing Automation

Automatiser din Email Marketing for bedre sammenhæng og effekt

Automatisering af Emails er gjort nemt med vores Marketing Automation platform. MarketingPlatform giver dig mulighed for nemt at oprette personaliserede og relevante Email Marketing kampagner. Når du har oprettet dine kampagner, automatiserer vores platform afsendelsesprocessen. Email Marketing funktionerne i platformen giver dig mulighed for alt fra, at designe Email kampagner med Drag & Drop, segmentere din målgruppe, sende målrettede udsendelser og spore succesen af dine Email Marketing kampagner med detaljerede analyser og rapporter. Med vores brugervenlige platform kan du spare tid og ressourcer, samtidig med at du øger engagementet, loyaliteten og ROI.

Sikker og personaliseret Marketing Automation platform sender email marketing

SMS Marketing Automation

Automatiser din SMS Marketing med MarketingPlatform Marketing Automation.

SMS Marketing Automation er yderst effektivt til nå ud til din kunder med. Driv fordel af markedsføring med åbningsrater på 98% og skab engagerende budskaber gennem personaliserede og målrettede SMS beskeder. Med en Marketing Automation platform er processen med at oprette SMS kampagner let og de kan sends automatisk, hvilket eliminerer behovet for manuel indgriben. Marketing Automation muliggør planlægning, opbyggelse af SMS Flows til SMS Marketing kampagner.

Opsæt triggere, der automatisk sender SMS beskeder baseret på modtagerens adfærd. Få værdifuld indsigt i resultaterne af SMS kampagner, så der løbende kan optimeres på Messaging strategien. Med SMS Marketing Automation kan virksomheder nemt pleje leads, konvertere potentielle kunder til betalende kunder og holde eksisterende kunder engagerede.

Marketing Automation

Kombiner flere forskellige kanaler i dine Marketing Automation Flows

Marketing Automation Flows, der kombinerer SMS, Email og App push, er en fantastisk måde at engagere og nå dine modtagere på flere forskellige kontaktpunkter. Med Marketing Automation Flows kan virksomheder skabe tilpassede og effektive Marketing Automation kampagner, der imødekommer enhver situation og ethvert behov.

Ved at skabe målrettede kampagner og automatisere budskaber på tværs af forskellige kanaler kan virksomheder skabe en sammenhængende og personaliseret kundeoplevelse. SMS beskeder er gode til tidsfølsomme kampagner, mens Email giver mere dybdegående information om produkter eller tjenester. App push notifikationer fungerer derimod som direkte påmindelser til kunderne om at engagere sig i dit brand.

Ved at kombinere alle tre kanaler i Marketing Automation Flows kan virksomheder nå kunderne på forskellige punkter i kunderejsen og forblive aktuelle. Ved at udnytte effektiviteten og egenskaberne af hver kanal kan der opnåes fremragende resultater.

Robot sender forskellige beskeder gennem en Marketing Automation platform og kunderne bliver glade og køber mere fra virksomheden

Brugervenlig Marketing Automation

MarketingPlatforms Marketing Automation er designet med brugervenlighed i fokus! MarketingPlatform har forenklet processen med at implementere en Marketing Automation strategi for enhver virksomhed. Uanset om du er ny i Marketing Automation verdenen eller en erfaren specialist, kan denne effektive platform hjælpe dig med at tracke og forbedre kampagner, opbygge engagerende Automation Flows og bidrage til en bedre ROI gennem en mere effektiv tilgang til din marketing.

En af de vigtigste fordele ved MarketingPlatform Marketing Automation funktionen er den intuitive brugerflade, som gør det nemt for alle at komme i gang.

Med Drag & Drop funktionalitet kan du hurtigt opsætte dine kampagner og automatisere kunderejsen med et tryk på en knap. Da platformen kan fuldt integreres med dit CRM eller din webshop, er det nemt at spore alle interaktioner og sikre, at du når ud til de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt.

MarketingPlatform har et integreret analyseværktøj, der gør det muligt for dig at måle dine kampagners succes i realtid. Spor alle aspekter af din marketingindsats og forfine din tilgang for at opnå bedre resultater.

Brugervenlig Flowbuilder til Marketing Automation, der hjælper virksomheder med at skabe engagerende og konverterende marketing automation flows på flere kanaler

Fordele ved Marketing Automation

Øget effektivitet

Automatiser gentagne opgaver som lead nurturing og kundeopfølgning, hvilket sparer tid og ressourcer.

Personalisering

Skræddersy budskaber og indhold baseret på individuelle præferencer og adfærd for at øge engagement og konverteringer.

Datadrevet beslutningstagning

Analyser præstationer og brugeradfærd for at træffe informerede beslutninger om marketingstrategier.

Forbedret leadkvalitet

Øg sandsynligheden for at konvertere leads til kunder ved at LeadScore og prioritere leads baseret på deres engagement og ædfærd.

Omnichannel Marketing

Nå ud til kunderne via forskellige kanaler for at øge din eksponering og dit engagement.

Skalerbarhed

Skaler nemt marketingindsatsen, efterhånden som virksomheden vokser, ved at automatisere visse opgaver og processer.

Omkostningsbesparelser

Reducer omkostningerne til marketing ved at automatisere dele af opgaverne og forbedre effektiviteten af kampagner.

Avanceret segmentering

Opdel målgrupper i specifikke segmenter baseret på deres karakteristika og adfærd, hvilket giver mulighed for meget målrettede og personaliserede marketingkampagner.

Forbedret samarbejde

Samarbejd nemt med salg, support og andre afdelinger, skab alignment og automatiser processen og kommunikation.

Prøv MarketingPlatform gratis i 14 dage, og boost din marketing og ROI!

Marketing Automation

Marketing Automation Use Cases

Boost dit eCommerce salg med Marketing Automation

Marketing Automation er et kraftfuldt værktøj, der kan øge effektiviteten af eCommerce kampagner betydeligt. Med Marketing Automation kan virksomheder personalisere deres kundeinteraktioner, skabe målrettede kampagner og automatisere repetitive opgaver for at spare tid og penge. Det er også med til at forbedre kundeloyaliteten og -fastholdelsen og strømline hele salgsprocessen.

Marketing Automation eCommerce

Maksimering af leadgenerering

Marketing Automation strømliner leadgenereringsprocessen ved at automatisere repeterende opgaver, pleje leads med personaliseret indhold og give datadrevet indsigt til at forbedre kampagner. Fordelene ved at bruge Marketing Automation til leadgenerering inkluderer øget effektivitet, bedre leadkvalitet, forbedret leadsegmentering og øget ROI.

Marketing Automation Leadgenerering

En ekstra indsats for kundeloyalitet

Med Marketing Automation kan virksomheder nemt motivere kunderne til at købe, tilpasse kommunikationen og spore engagementet for at skabe langsigtet kundeloyalitet. Det kan føre til gladere og mere tilfredse kunder og en bedre forståelse af dine kunders behov. Samtidigt kan du drive fordel af tidsbesparende automatiseringsprocesser og datadrevet indsigt, der forbedrer din samlede marketingindsats.

Marketing Automation Kundeloyalitet

Leadaktivering med Marketing Automation

Med Marketing Automation er aktivering og sporing af leads blevet mere effektivt end nogensinde, og virksomheder vil opleve en række fordele. Fra øget salg og øget ROI til bedre leadpleje og bedre kommunikation - leadaktivering på en Marketing Automation platform kan forvandle en virksomheds leadhåndtering til en leg!

Marketing Automation

Frigør dit indtægtspotentiale med Abandoned Cart Email Automation

Abandoned Cart Automation er et effektivt redskab, der kan hjælpe eCommerce virksomheder med at genvinde tabt salg ved at sende målrettede opfølgningsmails til kunder, der har efterladt varer i deres indkøbsvogne. Med personaliserede beskeder og incitamenter kan disse Emails hjælpe virksomheder med at forbedre kundefastholdelsen, øge gentagne køb og øge omsætningen. Desuden gør det købsprocessen lettere for kunderne, hvilket i sidste ende øger kundetilfredsheden.

Marketing Automation Abandoned Cart

Marketing Automation kan være nøglen til succesfuld onboarding af kunder

Marketing Automation gør det muligt for virksomheder at automatisere hele kundeonboarding processen, lige fra at sende velkomstmails til at skabe personlige onboardingforløb. Det sparer ikke kun tid og ressourcer, men sikrer også en sammenhængende og ensartet oplevelse. Marketing Automation giver værdifulde data og indsigter til at optimere processen og forbedre kundefastholdelsen ved at oplære kunden grundigt.

Marketing Automation Onboarding

Øg salget med automatiserede, incitamentskabende marketing

incitamentskabende marketing handler om at tilbyde belønninger eller incitamenter til kunderne til gengæld for deres loyalitet. Ved at håndtere denne proces i en Marketing Automation platform kan virksomheder nyde godt af flere fordele.

Marketing Automation forenkler processen med at opsætte og administrere incitamenter, så virksomheder kan spare tid og ressourcer. Det gør det også muligt for organisationer at spore effektiviteten af hvert incitament, hvilket hjælper dem med at optimere deres marketingstrategier.

Marketing Automation

Forstærk din kommunikation med effektive Email Triggers

Email Triggers i en Marketing Automation platform giver mulighed for personlig og rettidig kommunikation med kunderne og modtagere, hvilket fører til højere engagement og bedre konverteringer. Automatiserede Emails kan udløses baseret på kundeadfærd, såsom besøg på hjemmesiden, aktivitetsniveau, Abandoned Cart og meget mere, hvilket gør det lettere for dig at pleje leads, fastholde kunder og sikre en god kommunikationsstrøm.

Marketing Automation triggers

Automatisering af Referral Marketing

Referral Marketing er en effektiv strategi til at skaffe nye kunder, og den kan være endnu mere effektiv, når den kombineres med Marketing Automation. Med funktioner som personaliserede beskeder og automatiserede Flows kan Marketing Automation hjælpe med at strømline dit henvisningsprogram og gøre det lettere at administrere. Ved at udnytte styrken ved automatisering kan du sikre, at dit Referral Marketing kører gnidningsfrit, uden at det kræver manuel håndtering.

Marketing Automation Referral Marketing

Krydssalg og mersalg med Marketing Automation

Ved at bruge Marketing Automation til krydssalg og mersalg kan virksomheder strømline deres salgsproces, øge kundefastholdelsen og forbedre deres ROI. Med funktioner som personaliseret kommunikation, målrettede og dynamiske kampagner og datadrevet indsigt gør Marketing Automation det muligt for virksomheder effektivt at identificere og reagere på kundernes behov, hvilket øger omsætningen og rentabiliteten.

Marketing Automation

Genopliv dine inaktive kunder

At genaktivere tabte kunder er en stor udfordring for enhver virksomhed. Men med Marketing Automation kan virksomheder nemt håndtere reaktiveringskampagner gennem personaliserede budskaber, segmenteret målretning og Marketing Automation Flows. Ved at genaktivere kunder gennem den rigtige kanal og med det rette budskab på det rigtige tidspunkt - kan man i høj grad forbedre kundefastholdelsesgraden, øge omsætningen og reducere antallet af frafaldne kunder.

Marketing Automation

Personaliserede Email Marketing og SMS kampagner

Personalisering er nøglen til succes i morderne markedsføring, og brug af en Marketing Automation platform til at skabe personaliserede Emails og SMS beskeder kan have enorme fordele. Personalisering øger engagementet og konverteringsraten, forbedrer kundeloyaliteten og kan give adgang til yderligere værdifulde kundedata til fremtidige kampagner. Med Marketing Automation har personalisering aldrig været nemmere og mere effektivt.

Marketing Automation

Marketing Automation med orden i GDPR & Datasikkerhed

Vi passer godt på din data!

MarketingPlatform by LINK Mobility overholder gældende love, regler, relevante internationale retningslinjer og høje etiske standarder. ​Vi respekterer værdierne i FN’s mål for bæredygtig udvikling (SDG), de 10 principper i FN’s Global Compact og OECD’s retningslinjer for multinationale virksomheder.​ Vi følger bedste praksis for Compliance Management, som er beskrevet i ISO 19600 standarden. ​

Alle data opbevares og behandles på vore sikrede, dedikerede servere i Google Cloud Platform, der fysisk står placeret i Holland.

Driv GDPR compliant Marketing Automation med MarketingPlatform!

Marketing Automation GDPR

Marketing Automation FAQ

Hvad er Marketing Automation?

Hvad er fordelene ved Marketing Automation?

Hvilken type virksomheder kan drage fordel af Marketing Automation?

Hvordan hjælper Marketing Automation med at generere leads?

Hvad er de vigtigste features i en Marketing Automation platform?

Kan jeg bruge mine førstepartsdata med Marketing Automation?

Kontakt os

Vil du have mere information om, hvordan vores kommunikationsprodukter kan hjælpe din virksomhed, eller er du interesseret i at modtage et skræddersyet tilbud? Kontakt os i dag - vi ser frem til at høre fra dig!